شرط لازم برای مرجوع شدن کالا، خارج نشدن کالا از حالت اولیه خود (پلمپ) و پاره یا مخدوش نشدن برچسب است. باز کردن بسته بندی کالا و پاره یا مخدوش کردن برچسب آن، امکان بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
کارشناسان امور مشتریان «ایزی میز» بعد از بررسی درخواست اعلام شده در مورد تعــویض یا مرجوع کردن کالا و استــرداد هزینه، از طریق تلفن اطلاعرسانی خواهند کرد.
تعویض کالا مشروط به موجود بودن کالای موردنظر در انبار است. در صورت ناموجود بودن کالای خریداری شده، به انتخاب مشتری، کالا با کالای مشابه دیگر تعویض خواهد شد و در غیر این صورت، مبلغ پرداختی ظرف مدت 3 روز کاری از زمان دریافت کالای مرجوعی، به مشتری عودت خواهد شد.
جهت هماهنگی برای بازگشت کالا، از ساعت 9 تا 16 روزهای شنبه تا چهارشنبه با واحد امور مشتریان «ایزی میز» به شماره 09223946165 تماس حاصل فرمایید.
ورود / عضویت
شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید .