0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :

بازی‌های سرگرم‌کننده در مهمانی‌ها و جمع‌های خانوادگی

در مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه که بزرگ‌ترها تمایل دارند با یکدیگر به گفتگو و خوش و بش بنشینند، بازی‌های دسته‌جمعی کودکانه کمک می‌کند تا بچه‌ها هم سرگرم باشند.
بازی‌هایی که در این مقاله آمده‌اند، می‌توانند برای تمامی گروه‌های سنی اجرا شوند، حتی برای کوچک‌ترها که هنوز به مدرسه نرفته‌اند.

 

بازی خوردن شکلات روی صورت

این بازی ساده آنقدر کودکان شما را سرگرم می‌کند که خودتان هم تعجب می‌کنید.

برای انجام این بازی جذاب کافی است یک تکه شکلات یا پاستیل را روی صورت فرد قرار گیرد تا به کمک عضلات صورت و بدون دخالت دست، آن را به دهانش منتقل کند. تلاش بی وقفه‌ افراد در این بازی، خود شخص و افرادی که درحال تماشا هستند را حسابی سرگرم خواهد کرد.

بازی جنگا

این بازی به تمرکز بالایی نیاز دارد و همین موضوع باعث می‌شود کودکان در سکوت کامل، سرگرم شوند!

جنگا از قطعه‌های چوبی یا پلاستیکی تشکیل شده که با چیدن آن‌ها روی یکدیگر، بازی شروع می‌شود و هرکس باید به نوبت قطعه‌ای از آن بیرون بکشد و بالای برج قرار دهد. این روند آنقدر ادامه پیدا می‌کند تا برج بریزد و شخصی که باعث ریزش برج شده، بازنده اعلام شود.

 

بازی اسم فامیل

یک بازی مهیج، ساده و در عین حال دسته جمعی.

برای انجام این بازی فقط چند عدد کاغذ و خودکار نیاز خواهید داشت، اما این بازی می‌تواند ساعت‌ها فرزندان شما را سرگرم کند تا شما بتوانید به راحتی به شب‌نشینی و گفتگو با مهمانان خود برسید.

 

نقطه بازی

برای اجرای این بازی تنها به یک کاغذ و چند خودکار نیاز است.

بر روی کاغذ نقطه‌های مختلف روبروی هم کشیده می‌شود. سپس هرکدام از کودکان به نوبت با خودکار رنگ متفاوت، باید دو نقطه را به هم متصل کنند تا یک خط تشکیل شود. آخرین نفری که بتواند چهار ضلع یک مربع را تکمیل کند و اسم خود را داخل مربع بنویسد، امتیاز می‌گیرد.

بازی اسم روی پیشانی

این بازی در عین سادگی بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است.

ابتدا باید یک کاغذ و خودکار آماده کنید و کلمه مدنظر خود را روی یک تکه از کاغذ بنویسید. تکه کاغذ را بر روی پیشانی یکی از افراد بچسبانید، حالا فردی که کاغذ روی پیشانی‌اش چسبانده شده می‌تواند از هرکدام از اعضای بازی سه سوال بپرسد تا بتواند کلمه‌ای که روی کاغذ نوشته شده را حدس بزند.

 

بازی حق نداری بخندی

برای انجام این بازی به هیچ ابزار خاصی نیاز نیست جز کمی شوخ‌طبعی.

برای شروع، یک نفر باید روبروی بازیکنان دیگر قرار بگیرد و سعی کند درمقابل شکلک‌ها و حرف‌های خنده‌دار آن‌ها، تا حد ممکن خنده خود را کنترل کند.

در این بازی، باید زمان تعیین شود و به طور مثال اگر فرد در ۶۰ ثانیه نخندید، برنده است و در غیر این صورت بازنده شده و از بازی کنار می‌رود.

 

پانتومیم

این بازی برای همه گروه‌های سنی قابل اجرا است.

اول همه بازیکنان به دو گروه تقسیم می‌شوند. اعضای گروه اول به دو بخش تقسیم می‌شوند و یک نفر از آن‌ها برای اجرای پانتومیم روبروی دیگر اعضای گروه قرار می‌گیرد. گروه دیگر باید یک کلمه را انتخاب کنند و آن را به فرد اجراکننده پانتومیم بگویند تا بدون هیچ صدایی و فقط با حرکات دست و بدن، کلمه را اجرا کند. اعضای گروه این فرد هم باید کلمه را تشخیص دهند.

این بازی حتما باید زمان داشته باشد. به طور مثال، برای هر اجرای پانتومیم یک زمان ۳ دقیقه‌ای در نظر گرفته شود.

 

بازی حدس بزن

این بازی علاوه بر سرگرم کردن کودکان، باعث تقویت حس لامسه و چشایی آن‌ها هم می‌شود. برای اجرای این بازی، اشیاء مختلف داخل یک سبد ریخته می‌شوند تا کودکان با چشمان بسته و تنها با لمس کردن، حدس بزنند که اشیاء داخل سبد چه چیزی هستند.

این بازی می‌تواند با انواع خوراکی و چشیدن با چشمان بسته نیز اجرا شود.

 

انصراف از نظر
برند ها
دسته بندی ها
خانه و آشپزخانه
لوازم یکبارمصرف
ظروف یکبارمصرف
لوازم تولد و مهمانی
بازگشت به بالا