0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :

چک لیست برگزاری مهمانی و جشن تولد

بهترین راه‌حل برای برگزاری یک مهمانی کامل و بی‌نقص، برنامه‌ریزی و تهیه چک لیست است. ما در این مقاله چک لیستی تهیه کرده‌ایم که با انجام مرحله به مرحله آن، می‌توانید اطمینان داشته باشید که یک مهمانی تمام و کمال برگزار می‌کنید و عزیزان و اطرافیان خود را خوشحال کرده و خاطراتی بیادماندنی و شیرین به جا خواهید گذاشت.

با ما همراه باشید و با انجام هرکدام از مراحل زیر، یک تیک کنار آن بزنید و به سراغ مرحله بعد بروید. موفق باشید.

1- تعیین بودجه 

بعد از آنکه تعداد مهمانان مشخص شد، تخمین بزنید که هزینه هر مهمان و هزینه کلی مهمانی چقدر می‌شود. سپس با تعیین سقف بودجه خودتان، در نظر بگیرید که کدام مورد را باید حذف کنید یا اقتصادی‌تر انجام دهید.

2- انتخاب محل برگزاری جشن

اگر خانه شما به هر دلیلی (مثل کوچک بودن فضا یا وجود همسایه‌های حساس) برای برگزاری جشن مناسب نیست، بهتر است مکانی اجاره کنید. برای این کار، هم می‌توانید یک واحد آپارتمان داخل شهر اجاره کنید و هم ویلایی خارج شهر تدارک ببینید.

3- تعیین زمان مهمانی

برای انتخاب زمان مهمانی، باید هم شرایط کسی که برایش مهمانی گرفته‌اید و هم شرایط مهمانان را در نظر بگیرید. زمان مهمانی را طوری برنامه‌ریزی کنید که مهمانان وقت و انرژی کافی برای حضور داشته باشند.

4- انتخاب شخصی برای کمک

مهمانی (چه کوچک برگزار شود و چه بزرگ) همیشه کارهای زیادی دارد که باید انجام شود و اصولا کار یک نفر تنها نیست. اگر قرار است دوست یا یکی از افراد فامیل به شما کمک کند، یک سری از کارها ازجمله خرید، آشپزی، تزئینات و... را به او بسپارید یا برنامه‌ریزی کنید تا کارها را باهم انجام دهید.

5- تهیه لیست مهمانان

در تصمیم‌گیری برای تعداد مهمانان، باید حتما متراژ فضا و امکاناتی که دارید را در نظر بگیرید تا هم شما بتوانید به راحتی از مهمانان خود پذیرایی کنید و هم آن‌ها احساس راحتی داشته باشند. تجمع افراد زیاد در یک محیط کوچک قطعا آزاردهنده است.

6- انتخاب تم مهمانی

این موضوع برای برگزاری جشن تولد اهمیت زیادی دارد. در انتخاب تم جشن، باید رنگ محبوب فرد یا شغل و علاقمندی خاص او را در نظر بگیرید و در انتخاب کیک و تزئینات مرتبط، از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مهمانان بخواهید تا حد امکان متناسب با تم موردنظر شما در مهمانی حضور یابند.

در این قسمت، فروشگاه اینترنتی ایزی میز نقش پررنگی دارد چرا که می‌توانید تمامی ظروف یکبارمصرف، تزئیات، تم تولد و... موردنیاز خود را با کمترین قیمت به صورت اینترنتی سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن در منزل خود تحویل بگیرید.

 

7- دعوت مهمانان

یکی دو هفته قبل از برگزاری جشن یا مهمانی، با مهمانان تماس بگیرید و از آنها دعوت کنید. با این کار، مطمئن می‌شوید چه تعداد از کسانی که دعوت کرده‌اید به جشن می‌آیند و بدین ترتیب می‌توانید برآورد بهتری در بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی داشته باشید. بعد از مشخص شدن تعداد مهمانان، امور مربوط به خرید و سفارش وسایل را به صورت دقیق انجام دهید.

 

8- تصمیم‌گیری درباره منوی پذیرایی و تهیه لیست خرید

با کمک اعضای خانواده یا دوستانی که در این زمینه تجربه دارند، منوی مهمانی خود را ببندید. سپس براساس خوراکی‌ها و غذاهایی که قصد ارائه دارید، لیست خرید تهیه کنید تا یکی دو روز قبل از روز مهمانی با خیال راحت و بدون اینکه موردی از قلم بیفتد، موادغذایی موردنیاز خود را بخرید.

 

 9- خرید ظروف یکبارمصرف

خانواده‌ها معمولاً ظروف پذیرایی کافی برای برگزاری جشن و مهمانی در اختیار ندارند و ملزم به خرید ظروف یکبارمصرف هستند. ظروف یکبارمصرف علاوه بر اینکه متنوع و زیبا هستند، قسمت شستشوی ظروف را از وظایف شما حذف می کند.

فروشگاه اینترنتی ایزی میز تنوع گسترده‌ای از ظروف یکبارمصرف لوکس و زیبای کاملاً بهداشتی را در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف با بهترین قیمت ارائه می‌کند که می‌توانید از طریق آن، ظروف موردنیاز خود را با خیال راحت به صورت آنلاین سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

10- سفارش غذا و فینگرفود یا کیک تولد و...

سعی کنید سفارش کیک یا غذاهای مهمانی را حداقل یک هفته قبل از روز مهمانی نهایی کنید.

امروزه فینگرفودها پای ثابت اکثر جشن‌ها و مهمانی‌ها شده است. قرار دادن یک میز پر از خوراکی و فینگرفودها ایده خوبی است که پذیرایی را برای میزبان راحت‌تر می‌کند. می‌توانید انواع پیش‌غذا، فینگرفود و دسرها را به راحتی از سایت‌ها و صفحات اینستاگرام به صورت آنلاین سفارش دهید.

11- تمیزکاری و تزئین محل برگزاری مهمانی

یکی دو روز قبل از برگزاری مهمانی، بعد از اینکه محیط را به طور کامل تمیز و مرتب کردید، با کمک اعضای خانواده یا دوستان خود، محل برگزاری جشن را متناسب با تم مهمانی یا رنگ دلخواه خود تزئین کنید. این کار را می‌توانید با انواع فانوس و فرفره، بادکنک، ریسه و پرده‌های تزئینی، گل، استند، آویز خوشامدگویی، و... انجام دهید. در سایت فروشگاه اینترنتی ایزی میز می‌توانید انواع تزئینات و لوازم تم تولد عزیزان خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

12- روز مهمانی

سعی کنید شب پیش از مهمانی، خواب کافی داشته باشید تا بتوانید مهمانی را باانرژی و سرحال برگزار کنید. در ساعات میانی روز غذاها، کیک تولد یا دیگر سفارش‌های خود را تحویل بگیرید و تا پیش از ورود اولین مهمانان، کارهای شخصی خود را انجام دهید تا بتوانید شیک و آراسته به مهمانان خود خوشامد گفته و از آنها پذیرایی کنید.

انصراف از نظر
برند ها
دسته بندی ها
خانه و آشپزخانه
لوازم یکبارمصرف
ظروف یکبارمصرف
لوازم تولد و مهمانی
بازگشت به بالا